طنز


جملات زیبا

 بعضی وقتا عقل ادم یه چیز میگه و دلش یه چیز دیگه 

اصلا هردوشون غلط کردن ادم باید ببینه زنش چی میگه!

.

.

.

.

دقت کردید؟شهرام شب پره قرص ایکس سر خود است!

.

.

.

.

ساق پا چیست؟

وسیله ای برای یافتن میز در تاریکی!

.

.

.

.

هم عاشقتم ,هم ازت متنفرم,میانگین که بگیری میبینی,برام مهم نیستی.!!!!هه هه هه

.

.

.

.

یه پسر خاله دارم به باباش میگه پدر و به مامانش میگه مادر !

وقتی میریم خونه شون انگار داریم فیلم هندی میبینیم.هه هه هه

.

.

.

.

با عرض سلام و خسته نباشید به نیمه گمشده ی من ,کدوم گوری هستی نکبت!!!!!!!!

.

.

.

.

امیدوارم دوست داشته باشید.

بای



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت19:33---9 ارديبهشت 1392
جک ها تو بیشتر کن درضمن خیلی وبلاگ خشکی داری. عکس خواننده بازیگر هارو بیشتر کن ,,,هه هه
پاسخ:ابجی جون اولا ممنون که سر زدید .دوما چشم جک ها رو بیشتر میکنم .سوما شما بگید من با چی این وب رو ابدارش کنم؟چهارما اسم وبلاگ من جملات زیباست نه عکس های زیبا ولی به هر حال چشم میزارم....


نیلوفر
ساعت21:16---23 فروردين 1392
اونقدر اومدم رو وبلاگت خسته شدم راستی یه عکس های جاستین رو بیشتر کن. همین مطمئنم الان درس هم نخواندی. دلی بوقی آشی ,,,,, شوخی کردم گلم

رومينا
ساعت22:31---17 فروردين 1392
عزيزم عالي بود خيلي خيلي خيلي خوب بود مثل هميشه عكس جاستين هم خوب اومدي افرين تازه تو نيومدي مجبور شدم خودم بيام

somayeh
ساعت19:45---4 فروردين 1392
sol no mobark bar to bahtaren dostam ale bod
پاسخ:ممنون دوست خوبم .تو مدرسه میبینمت دلم خیلی برات تنگ شده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:,| 1:43 |هانا|

♀♥شِکَرُ و نَمَک♥♂